F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Alonso: Trke ce biti dosta drugacije


    Fernando Alonso veruje da će zbog novih pravila trke izgledati potpuno drugačije.



    Španac je pre svega mislio na uvođenje novih agregata zbog kojih su timovi primorani da štede gorivo.

    "Nova Formula 1 je sasvim drugačija od one na koju smo se navikli. Mislim da će se suština trkanja ove godine promeniti, gde će se razlikovati perforamanse bolida tokom subote i nedelje. U kvalifikacijama bićemo u situaciji da izvučemo maksimum iz bolida dok u trci nećemo biti ni blizu tog nivoa. Prošle godine u samoj završnici trke mogli smo da postavljamo brza vremena sa novim gumama, dok sada moramo da uzmemo u obzir i gorivo." kazao je Alonso.

    Vozač Ferrarija dodao je da će na slobodnim treninzima u petak nastaviti sa testiranjem bolida.
    "Mi smo kao i svi timovi imali 12 dana testa od toga sam ja vozio na samo 6 dana. Ne bi bilo loše da sam još neki dan bio za bolidom. Svaki pređeni krug nam je dosta važan." dodao je on.







    Preuzeto sa Alonso: Trke biće dosta drugačije
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Pirelli objavio raspored za testiranje pneumatika


      Italijanski proizvođač je svakom timu obezbedio po jedan dan testa specijalno namenjenim njegovim pneumaticima.



      Kako bi se izbegli problemi iz prošle sezone, Pirelli je odlučio da svakom timu da po jedan dan testa koji će biti posvećen testiranju pneumatika.
      Italijanska kompanija je več napravila raspored koji će se održati na tri različite staze.


      Bahrain - 8.-9. april

      Prvi dan: Caterham
      Drugi dan: Mercedes i Williams




      Barselona test - 13.-14. maj

      Prvi dan: Sauber i Toro Rosso
      Drugi dan: McLaren i Force India




      Silverston test - 8.-9. jul

      Prvi dan: Ferrari i Lotus
      Drugi dan: Red Bull i Marussia








      Preuzeto sa Pirelli objavio raspored za testiranje pneumatika
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Sutil predvidja lutriju na prvoj trci


        Nemački vozač veruje da će prva trka biti nešto lična lutriji.



        Sutil, koji je ove sezone u Sauber došao iz Force Indije, očekuje da će prva trka biti nalik lutriji zbog novih pravila koje stupaju na snagu ove sezone.

        "Sve je novo. Vožnja u kvalifikacijama biće drugačija od vožnje u trci, jer će bolidi imati više snage. Manjak prijanjanja i više snage je veoma interesantna kombinacija, pogotovo na stazi kao što je u Melburnu. Tokom testa sakupili smo određena saznanja o potrošnji goriva ali na trci verujem da će to biti sasvim druga priča. Mislim da će prva trka u velikoj meri podsećati na lutriju." rekao je Sutil.







        Preuzeto sa Sutil predviđa lutriju na prvoj trci
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Maldonado: Prelazak u Lotus je moja najbolja odluka


          I pored loših performansi na zimskim testovima, ovaj Venecuelanac je prezadovoljan učinkom u Lotusu.



          Iz sadašnje perspektive Williams važi za jednog od favorita pred prvu trku u Melburnu, dok tim iz Enstona još nije rešio svoje probleme sa pouzdanošču.

          "Mislim da je prelazak u Lotus moja najbolja odluka u životu. Video sam da je bolid prema podacima iz vazdušnog tunela fantastičan. To je sasvim drugi automobil, kao i najlepši i najagresivniji. Mislim da je tim odradio najbolji posao što se tiče dizajna." kazao je Maldonado.
          On još nije kometarisao rezultate i dodao da će svi morati da sačekaju prve rezultate.
          "Ja ne znam da li je moja odluka dobra ili loša a za to moraćemo da sačekamo rezultate sa prve trke." rekao je on.







          Preuzeto sa Maldonado: Prelazak u Lotus je moja najbolja odluka
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vettel: U Australiji nastupamo sa planom B


            Zbog velikih problema sa bolidom, Red Bull je odlučio da sa konzervativnim pristupom nastupi na prvoj trci.



            Ovu informaciju potvrdio je Sebastian Vettel, koji je izjavio da oni ne očekuju da budu konkurentni na prvoj trci u Australiji.

            "Samo je u bajkama primetan brz i neposredan napredak. Za sada moramo da sačekamo trku u Melburnu kako bi znali kakva je naša pozicija na gridu. Bolid koji ćemo koristi biće isti samo od spolja, dok će njegova unutrašnjost biti potpuno drugačija. Teško je reći gde samo ali je siguno da nismo u poziciji da pobedimo." kazao je Vettel.
            I šef Renaulta Jean-Michel Jalinier kazao je da tim iz Milton Kinsa nije u poziciji da pobedi na VN Australiji.






            Preuzeto sa Vettel: U Australiji nastupamo sa planom B
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Massa: Impresioniran sam Mercedesom


              Brazilac nije krio oduševljenje prilikom rada sa Mercedesovim agregatom.



              Massa se ove sezone prvi put našao za volanom bolida koga ne pokreće Ferrarijev agregat. Williams je ove sezone prešao sa Renaultove na Mercedesove motore.

              "Bio sam u Mercedesovoj fabrici i bio sam impresioniran. Ne znam koliko su para uložili u razvoj pogonske jedinice ali sam oduševljen stvarima koje sam video. Mercedes je odradio dobar posao sa V6 agregatima, pa samo zbog toga testove odradili bez većih problema." kazao je Massa.
              Mnogi novinari su zamerali Brazilcu na poslednjim komentarima koji su zvučali u kontekstu da više nije bio omiljen u Ferrariju.
              "Neću pričati loše o Ferrariju. Bio sam tamo puno godina i doživeo sam neke lepe momente ali i ružne. Nisu me puštali da pobedim na trkama na kojima sam to zaslužio. Timsko naređenje na VN Nemačke me nije toliko bolelo koliko sa želeo da pobedim posle one velike nesreće." rekao je on.







              Preuzeto sa Massa: Impresioniran sam Mercedesom
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Berger polomio ruku na skijanju


                Bivši vlasnik Toro Rossa Gerhard Berger polomio je ruku prilikom skijaškog incidenta.



                Austrijanac je ovu povredu doživeo u četvrtak, kada se isto kao i Michael Schumacher skijao van dozvoljene zone. Bivši vozač Ferrarija, Benetona i McLarena je tom prilikom naleteo na cev koja se nalazila u zabranjenoj zoni.

                "On je veoma dobro i brzo će se oporaviti." kazao je neimenovani izvor agenciji APA. Ipak, Berger je bio zadržan u bolnici tokom vikenda ali je odmah posle toga pušten na kućno lečenje.






                Preuzeto sa Berger polomio ruku na skijanju
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ricciardo: Vettel i nije bas najblizi timski kolega


                  Daniel Ricciardo kazao je da on i Sebastian Vettel nisu baš najbolji prijatelji ali da to neće uticati na njihov rad u timu.



                  Ricciardo je ove godine zamenio Marka Webbera, koji je takođe tokom boravka u Red Bullu imao turbolentnu vezu sa Sebastianom Vettelom.

                  "Mislim da ljudi traže problem gde ga nema. Svi čekakju da se sudarimo na stazi pa da toga prave veći tiraž. Mogu vam reći da ja nemam problema sa Sebastian Vettelom i poštujem ga kao kolegu. Mi se takmičimo jedan protiv drugog i prirodno je da se poštujemo na taj način. Kada se podvuče crta mi smo jednom drugom konkurencija ali smo takođe i veliki profesionalci." kazao je Ricciardo.







                  Preuzeto sa Ricciardo: Vettel nije baš najbliži timski kolega
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Pirelli predvidja strategiju sa dva do tri zaustavljanja


                    Italijanska kompanija je za trku na Alebrt Parku spremila medijum i meku gumu.



                    Prošle godine je na trci za VN Australije pobedio je Kimi Raikkonen, koji se odlučio da dva puta zameni gume u odnosu na rivale koji su imali jedno zaustavljanje više.

                    "Ovo je najveća promena pravila u modernoj Formuli 1, pa sam zbog toga bili prinuđeni da kreiramo potpuno drugačije pneumatike koji su prilagođeni novim bolidima. Predsezonska testiranja su nam pokazala da su novi bolidi izazov za sve a na ovim pneumaticima radili smo još od prošle godine. Nova konstrukcija je otpornija na degradaciju i može da održi viši nivo performansi na stazi."
                    "Zato očekujem da će se timovi odlučiti za dva do tri zaustavljanja, ali mogu se desiti i neka odstupanja. Prva trka sezone je uvek nepredvidiva." kazao je Paul Hembery.







                    Preuzeto sa Pirelli predviđa strategiju sa dva do tri zaustavljanja
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Dve DRS zone u Melburnu


                      Kao i na prošlogodišnjoj trci i ove sezone imaćemo dve DRS zone.



                      FIA se odlučila da i ove sezone na stazi Albert Park zadrži dve DRS zone. Obe zone imaće zajedničku tačku detekcije koja će se nalaziti ispred 14. krivine. Prva zona nalazi se na startnom-ciljnom pravcu dok je druga smeštena odmah posle druge krivine.



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Horner: Mercedes moze da pobedi sa razlikom od dva kruga


                        Christian Horner naveo je da je Mercedes glavni favorit za pobedu na VN Australije.



                        Kao što je poznato Red Bull se dosta mučio na zimskim testiranjima, dok je sa druge strane Mercedes bez većih problema odradio svoj program. Zbog toga je šef tima iz Milton Kinsa kazao da je nemački tim dominantan i plaši se da Lewis Hamilton ili Nico Rosberg mogu da pobede na trci sa razlikom od dva kruga.

                        "Verovatno ćemo na prvoj trci biti u prilici da vidimo dominaciju Mercedesa. Ako pogledate njihovu simulaciju trke, onda bi oni mogli da pobede sa dva kruga razlike. Znamo da je Lewis puno talentovan i veoma brz i po meni on je prvi favorit za osvajanje titule." rekao je Horner.

                        "Tu je i Nico. On je u paru sa Lewisom pokazao da su dobar tandem i ne verujem da ih u ranoj fazi šampionata neko može pobediti." dodoa je on.







                        Preuzeto sa Horner: Mercedes može da pobedi sa razlikom od dva kruga
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Lotus: Problemi sa pouzdanoscu su svima velika briga


                          Tim iz Enstona veruje da je pouzdanost bolida najveća briga za sve.



                          I Lotus je tokom zimskih testova bio u nezavidnoj situaciji, gde je bio primoran da propusti prvi test u Herezu. Ipak, tehnički direkor tima Nick Chester veruje da i mnogo spremniji timovi imaju briga sa pouzdanošću svojih bolida.

                          "Mislim da su svi timovi zabrinuti zbog toga, ne samo oni koji koriste Renaultove motore. Svi znaju ako se desi i najmanji problem sama popravka može puno trajati." kazao je Chester.
                          Renault je i pored velikih problema uspeo da na vreme homologira motor, što znači da nikakve veće promene na samom agregatu nisu dozvoljene.
                          "Homologacija znači da ne možete da poboljšate performanse agregata ali zato možete da popravite njegovu pouzdanost. To je pravilo za sve pa tako i za nas. Čak i oni proizvođači čiji su motori prešli mnogo više kilometara moraće da naprave određene promene." dodao je tehnički direkor Lotusa.








                          Preuzeto sa Lotus: Problemi sa pouzdanošću su svima velika briga
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Renault napreduje sa svojim planom oporavka


                            Novi V6 agregat francuskog dobaljača se tokom testova nije pokazao kao najpouzdaniji.



                            Renault je od prvog dana testa imao problema sa svojom pogonskom jedinicom, što je izazvalo i dodatne probleme kod Red Bulla, Lotusa, Toro Rossa i Caterhama. Od tada francuski proizvođač je napravio plan oporavka, koji je pre svega posvećen povećanju pouzdanosti novog motora.

                            "Naš prvi cilj je da svim timovima dostavimo pravu pogonsku jedinicu koja će biti mnogo pouzdanija i sa boljim performansama. Još imamo puno toga da naučimo i poslednje vreme proveli smo u društvu svih timovima kako bi nam dali dodante informacije o pristupu na kvalifikacijama i trci. Neće biti lako, ali smo na pravom putu i za sada se sve odvija po našem planu oporavka." kazao je Remi Taffin, šef trkačkih operacija Renaulta.
                            Poređenja radi svi Renaultovi timovi su to je tokom testova izvezli 8 743km, Ferrarijevi 10 214 dok je su Mercedesovi bili najubedljiviji sa 17 994km.








                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/renault-napreduje-sa-svojim-planom-oporavka
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Fry: Nije bitno ko ce pobediti vec ko ce zavrsiti trku


                              Tehnički direktor Ferrarija kazao je da je pitanje ko će završiti trku u Melburnu ili čak ko će moći da startuje.



                              Zbog velike promene pravila početak nove sezone Formule 1 postao je potpuno nepredvidljiv. Ferrari je u prvi plan postavio prvao pitanje a to je da nije bitno ko će pobediti u Melburnu, već ko će moći da završi trku ili čak da je startuje.

                              "Što se tiče mehaničke strane, nova tehnologija je potpuno kompleksna. To znači da timovi treba da posebnu pažnju posvete na poboljšanju pouzdanosti bolida, jer zamena delova oduzima puno vremena. Tokom testova mi smo 24 sata radili na bolidu u nekoliko smena kako bi se postarali da sve bude spremno. Iz toga znamo koliko nam je potrebno da spremimo bolid za stazu. Mislim da nije bitno ko će pobediti već ko će moći završiti trku." kazao je Pat Fry.
                              On je dodao da će na trci u Australiji Formula 1 promeniti svoje dosadašnje lice.
                              "U prošlosti pouzdanost bolida bila je neverovatna, ali ove godine je dosta drugačije. Na nekim trkama imaćemo problem sa potrošnjom goriva i bićemo primorani da ga štedimo. Najefikasnije rešenje je da napravimo dobar balas izmedju korišćenja električne energije i motora, što bi nam puno olakšalo posao u trci." dodao je Fry.








                              Preuzeto sa Fry: Nije bitno ko će pobediti već ko će završiti trku
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Capricorn kupio Nirburgring


                                Nemačka staza Nirburgring prodata je dobaljaču sportski delova Capricorn grupi.



                                Ponuda Capricorna od 100 miliona evra pobedila je ponudu H.I.G Capitala i tako je ova staza zvanično spasena od propadanja.

                                "Ova je bila teška odluka." kazao je Jens Lieser, koji nagoveštava da će njegova kompanija morati da uloži još dodatnih 25 miliona evra u ovu stazu.
                                U ovaj dogovor su ušle obe staze, moderni Nirburgring koji je dugačak 5.1km kao i stari mnogo poznatiji Nordšlajfe koji se prostire na 20.8km. Capricorn grupa koja trkački svet snadbeva sa cilindarskim linijama, klipovima i drugim raznima materijalima koristiće ovu stazu kao razvojni centar.








                                Preuzeto sa Capricorn kupio Nirburgring
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X